پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118981
دولت با افزايش قيمت حاملهاي انرژي به رکود دامن زده است
تاریخ انتشار : 1393/07/01 11:56:40
نمایش : 1555
مدير عامل کارخانه صبا کاشي بروجن افزايش نرخ حامل هاي انرژي را عامل فلج شدن کارخانجات برشمرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار منوچهر لاله پا در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاه به وضعيت نامناسب کارخانجات گفت: دولت با افزايش ۲۰درصدي حامل هاي انرژي پشت کارخانجات را به زمين زده است. 

لاله پا وضعيت حاکم بر کارخانجات را بحراني دانست و با عنوان اين مطلب که بعد از گذشت 15 سال از عمر کارخانه تاکنون به چنين مشکلاتي برنخورده است افزود: با وجود بالا رفتن نرخ حامل هاي انرژي قيمت برخي از اجناس ثابت مانده و فعاليت در راستاي شکستن رکود بازار صورت نمي گيرد.

وي دريافت غير اصولي ماليات در ايران را يکي از مشکلات اساسي واحد هاي توليد عنوان کرد و خاطر نشان شد: در ديگر کشورها با وجود اخذ ماليات بالا چنين فشاري بر واحد هاي توليد ايجاد نمي شود اين بدين معني است که در يافت ماليات در اين کشورها علمي و اصولي است. 

مدير عامل اين واحد توليدي سود ۲۲درصدي بسياري از موسسات قرض الحسنه و بانک ها را عاملي در جهت پايين آمدن توليد و عدم سرمايه گذاري افراد در راستاي بهبود توليد برشمرد.

لاله پا در پايان ادامه اين روند را در تضاد با اقتصاد مقاومتي "به عنوان تنها راه خروج کشور از اين وضعيت" دانست و از دولت خواست تا گامي در جهت پايين آوردن نرخ حامل هاي انرژي بردارد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html